Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: AS
Data: 2011-10-06 19:21:36
"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message
news:j6kfuk$gs2$1@trimpas.omnitel.net...

> Nesuprantu, kodel visi mano, kad kokybiskas subas, tai tik drebejimo ir
> baubimo saltinis.  Ar kas nors esat girdeje bent viena modeli virs 1 k EUR
> kainu ribos, kad taip rasote? Itariu visa ispudi susidare is 500-2000 Lt
> kainu kategorijos gaminiu, kur tik gal trecdalis tinkamu namu kinui, jau
> nekalbant apie muzika.
>
> Kokybiskas subas bus greitas ir tikslus kur reikia, bei nebus vien
> neaiskus baubimas.

Turiu MA RS6. Apie atitinkama suba galvojau, bandziau parduotuvej, bandziau
namie. Bandziau tos pat serijos sidabrini, bandziau ir auksini. Galu gale
nusprendziau, kad tiesiog jo nelabai man truksta. Realiam klausymui gal
isijungciau tik gan retai pasiklausyti ir dar karta, kiek ten to skirtumo.
Taip skirtumas yra, bet tiesiog man jo nereikia. Kiekvienam galbut savo.