Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: AB
Data: 2011-10-06 01:27:47
jau ne su viena tokia situacija esu susidures. Kai pazystami nusiperka gan
brangia stereo sistema su pastatomom ant zemes kolonelem (uz 7-10 tukst lt.)
ir menesi pasinaudoje supranta kad jiems truksta boso. Tada vistiek perka
subwooferi ir moka dar papildomai 3-6 tukst lt. Kas gaunasi? Ogi tai kad jie
turi dideles koloneles, kurios uzima daug vietos, bet vistiek turi dar
papildomai atrasti vietos subui. Todel manau yra logiskas sprendimas pirkti
dvi lentynines koloneles ir subwooferi is karto. Aisku investuojant
atitinkama pinigu suma i sia sistema.
Paskutinis toks nesusipratimo variantas buvo su Marantz stiprintuvu ir
pastatomom ant zemes System Fidelity kolonelem jei gerai pamenu. Visa
sistema kainavo apie 8 tukst. lt. Vokalas ir auksti idealus. Bet gilaus boso
nera. Ir muzikos klausymas tampa nebepilnavertis, ypac kas liecia pop, rock,
metala, ir elektronine muzika. Todel manau kiekvienoj rimtoj stereo sistemoj
subas yra BUTINAS.
Nezinau, gal klystu? Jei taip tai pasakykit konkrecia sistema su ant zemes
pastatomom kolonelem, kurios bent per plauka savo boso skambesiu priartetu
prie gero subwooferio...

"AB"  wrote in message news:j6il16$7lu$1@trimpas.omnitel.net...

nesiruosiu pirkti subo uz 500 lt. Manau jam skirsiu kaip minimum 4-5
tukst...
Man svarbu gilus bosas, todel ir renkuosi tokia sistema. Pastatomos ant
zemes koloneles dazniausiai nuvilia savo bosu...

"Dainiushas"  wrote in message news:j6ij4v$4ps$2@trimpas.omnitel.net...

nes nu ant subo visi užkliuvo. Su ta sąlyga, kad su tuo kas paprastai
perkama, muzikoms kažkaip nelabai gaunasi....