Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: eMJei
Data: 2011-10-06 09:52:10
Manau AB situacija kiek kitokia, jis kalba kad skirtumas 0-100kmh nuo 6s
iki 7s yra esminis, ir jam reikia būtent 6s o  ne septynių. Aš galbūt
klausau lentynines , kur nėra pojūčio kad "vokalas instrumentai gerai,
bet boso nėra" nes visas garsas subalansuota ir VISKO yra, bet tik 8s
iki 100kmh. Tagi man temos autoriaus problema suprantama.

Šiaip BOSAS jo kiekis kokybė labai priklauso nuo stiprintuvų.
Marantzinis bosas toks lėtas, gilus platus. Pabandyk paklausyt
galingesni CYRUS modelių, bent aštuntuką kokį (80w), nu labai patiko, ir
visus muzikos stiliu įšgroja. Grotuvas taip Cyrus.

O ką o norint tauraus pasiklausymo gi subwooferį galima išjugnti,
pašėlimui įsijugnti. Manau kaip viena iš krypčių tokia sistema negali
būti bloga. Bėda kad gali būti sunkiau prderinti subwooferį, jam gali
nepatikti jūsų suplanuota jam vieta kambaryje .