Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: andnrk
Data: 2011-10-06 11:28:56
Pas mane irgi nera vietos pastatomom, tai isigijau lentynines Monitor
Audio BX2, BX1 ir FX-BX (renku 7.1 sistema filmams). BX2 kur kas
didesnes nei BX1 ir labai puikiai groja klausant stereo (su Yamaha
3067).
http://www.elix.lt/prekes/garso-technika/koloneles/monitor-audio-bronze-bx/

BX2 konstrukcijoje skyles yra i prieki, todel galima statyti arciau
sienos(kuri pas mane taip pat gipso kartono)  isvengiant vibracijos.

Kas liecia suba, igri planuoju isigyti (del filmu) ir planuoju
uzsakyti is UK (kaip ir visa kita) labai giriamus:
http://www.bkelec.com/HiFi/sub_woofers.htm

Kaip pirma rimta sistema po visokiu all-in-one, esu labai patenkintas
;)