Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: tOMZY
Data: 2011-10-06 22:44:39
tai jei nenormaliose sistemose girdėjai, tai čia ne rodiklis. Aš irgi esu
girdėjęs baisių. Jei pigiam fazoinvertoriniam subui leidžia baubt jau nuo
kokių 150Hz, ypač jei per garsiai, tai nėr ko stebėtis, kad neįmanoma
klausyt.
Jei normalus subas sureguliuojamas taip, kad vos persidengtų su kolonėlių
atkuriamų dažnių apatine riba (pvz, nuo 50Hz žemyn), muzika skambės
pilnavertiškiau nei be jo.

"[mikro]"  wrote in message news:j6kuv4$3v5$1@trimpas.omnitel.net...

da pobarabanu man kryptingumo teorijos, as_sakau_ka_girdziu ir kaip tai man
malonu girdeti.
kiek as sistemu su subais girdejau, o girdet teko, vemt norisi, begt is to
kambario ir negirdet tos nesamones...
ir apskritai nesuvokiu, normalioje stereo aparaturoje nu nera to zemo
trukumu, ar cia jus norit, kad kaltu iki beprotybes...

net...