Tema: Re: Del koloneliu vietos
Autorius: AB
Data: 2011-10-05 16:55:26
tiesa, aš šį klausima iškėliau dėl to, kad kiek teko girdėti, jei statai
kolonėles prie gipskartonio pertvarų, tai garsas gali labai deformuotis.
Neva gipso kartonas nuo garso skleidžia kažkokius mikrovirpesius. Todėl
prastėja garso kokybė. Nežinau ar tai tiesa, bet man tai pasakė žmogus iš
vieno audiosalono...

"AB"  wrote in message news:j6hbnd$bo4$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

iskilo toks klausimas, kurioje buto vietoje butu geriau statyti koloneles.
Prisegiau paveiksliuka. Melyna spalva pazymetas gipso kartonas (dvigubas
sluoksnis). O raudona - betonas.

Mastau ar koloneles geriau statyti prie betonines sienos kaip pavaizduota
paveiksliuke. Ar geriau prie gipso kartono sienos, priesingoje puseje. Noriu
is anksto sita dalyka issiaiskint, nes nuo to priklausys kokius baldus
pirksiu.

Dekui uz informacija :)