Tema: Re: sasyskos
Autorius: ALORA
Data: 2009-09-21 11:02:28
jie sudėjo tik tas medžiagas, kurias galėjo nustatyti esant braškėje.

spėk, kas čia yra:

"diagnostinėje juostelėje esantis fermentas gliukozės dehidrogenazė (esant
kofermento pirolo chinolino chinono, angl. PQQ) konvertuoja kraujo mėginyje
esančią gliukozę į gliukonolaktoną. Šios reakcijos metu susidaro
nekenksminga nuolatinė elektros srovė, pagal kurią matuoklis pateikia
gliukozės kiekio kraujyje rezultatą."