Tema: Re: sasyskos
Autorius: Ruta
Data: 2009-09-17 09:52:17
F00F schrieb:

> Tai papasakok, kaip ištraukti iš natūralaus produkto (pvz., su obuoliais)
> tas medžiagas, kurios ten natūraliai yra ir kurios klasifikuotos pagal E
> (pvz., citrinos rūgštį, pektiną, vitaminą C ir kt.) ir kas tada liks.

Neieškok sliekų :))Kam jas traukti?

Etiketėje prie "Sudėties" (apie ką aš čia visą laiką ir kalbu) turi būti
nurodyti produktai, kuriuos _pagal receptūrą fiziškai_ deda gamintojas:
taip kaip tavo mama virdama į puodą deda mėsos, druskos, ... ir deda
arba nededa _papildomai_ vitamino C ar citrinų rūgšties ar dar kokių
nors pribumbasų.

Nieko daugiau aš ir nepageidauju matyti.