Tema: Re: VNO apie takeli
Autorius: Dex
Data: 2009-07-13 14:16:28
> ir del to gali spresti apie viska?
> ypac apie stangine patinka :)

apie viska spresti tai nesuteikia nei teises nei ziniu :)

> kaip susijes begimas su greitu ejimu apart to, kad tai daroma tuomis paciomis kojomis?
> greitas ejimas yra zymiai patogesnis, prieinamesnis ir naudingesnis.

As gi rasiau, kad kitiems dalykasm takelis yra tinkamas daiktas, tik ne
begimui. Viskas su juo yra gerai! :)

> o nebunant sporto sakos atstovu stangineje lankytis nera reikalo?

tikrai galima, ir bunant ir nebunant, ir sporto sumetimais, ir baseino
ar saunos :)

> as cia, jei dar nesupratai, einu prie to, kad tavo minetas begimas - tai tik siauras dalykelis.

TAIP!

> ir kaip jau minejau - begima geriau pakeisti greitu ejimu - kuri gali 100% realizuoti sporto saleje, o nebegioti per laukus, miskus, sudus, lietu ir pan. su brangia avalyne.

TAIP

> tai blogai.
> nes gym'as tai ne bodybuildingas.
> bet kai zmogus taip sako, tai matosi, kad gyme nebuves.

Reguliariai vaikstau i Gym'us :)

> imk bet koki gyma' - gal tik koks 10-as ar 20-as asmuo bus bodybuilderis - kiti sportuoja del sveikatos, kuno formu.

Tai taip. Bet is tu kitu - dalis is vis nesupranta ka daro, ir po 2
menesiu meta :) Kita dalis, kuri nros ir zino ka daro, ne visada daro
taip, kad butu gerai sirdziai. Cia siaip pazistamo trenerio, dirbancio
gym'e zodziai.

Ir velgi, cia gi viskas uzsivede nuo begimo. Gal palikime tuos, kurie
rupinasi savo formomis ir jega, ramybeje.

Dex