Tema: Re: VNO apie takeli
Autorius: RS
Data: 2009-07-11 15:19:51
Vo blia... leiskit kolega ;) papriestarauti :)
Tiesa sakant, net nesu mates begimo takelio is arti :) , bet mano kaip
didelio eGzperto :) nuomone tokia:

O kam ant jo sokineti? Begti juk ten reikia.

Zdraste.. jei jau takelis bega, tai tam, kad "nenubegti" kartu su juo :) ,
tu pats begi tuo takeliu, tik tavo padetis to aparato atzvilgiu nekinta, bet
takelio dangos atzvilgiu tu naturaliai begi, su visom begimo pasekmem:
atsispyrimas, kuno pernesimas (takelio dangos atzvilgiu).

Bet jei ant takelio nesokinesi (kam to reikia?!), o tik graziai begsi jo
pavirsium, kaip ir priklauso..?

Mano nuomone (kas nesupranto: angl. - IMO arba bent IMHO) priklauso nuo
virsvorio.

Na taip, juokinga... o jei ne pigus, ne kinietiskas, o su komfortu,
amortizacijom, pvz. toks:
http://pigu.lt/sportas_laisvalaikis_turizmas/treniruokliai/begimo_takeliai/begimo_takelis_marathon_hs?id=146226 ,
ar toks tau tiktu?

Cia jau kita tema, bet juk visas tas profesionalus sportas kazkoks
"netikras", labai vienpusis ir labai nesveikas, tiesa?
Tai va tokia mano kaip sporto eGzperto nuomone :)