Tema: Re: VNO apie takeli
Autorius: VNO
Data: 2009-07-13 13:55:34
> Sutinku, netiksliai suformuluota. Dalis raumenu dirba gerokai maziau,
> nei dirbtu realiai begant. Apie mano patirti prasyciau patyleti, nes esu
> daug begiojes is gyvai ir ant takeliu.

ir del to gali spresti apie viska?
ypac apie stangine patinka :)

> Galu gale. Cia vienas is banginiu mano sito posto.

kaip susijes begimas su greitu ejimu apart to, kad tai daroma tuomis paciomis kojomis?
greitas ejimas yra zymiai patogesnis, prieinamesnis ir naudingesnis.

> Tai as cia kulturizma siaip irozinavau. O stangine kitiems reikalams
> labai tinkama. Pats beje ir rasiau, kad normalliu sporto saku atstovai
> lanksosi gym'uose, kad galetu dirbti su padidintom apkrovom, kurios
> realiai ne visad pasitaiko

o nebunant sporto sakos atstovu stangineje lankytis nera reikalo?
as cia, jei dar nesupratai, einu prie to, kad tavo minetas begimas - tai tik siauras dalykelis.
ir kaip jau minejau - begima geriau pakeisti greitu ejimu - kuri gali 100% realizuoti sporto saleje, o nebegioti per laukus, miskus, sudus, lietu ir pan. su brangia avalyne.

> Taip, as gym'us is dalies sieju su bodybuildingu. Butent ta dalis man ir
> kliuna ;) Visa kita kaip ir ok.

tai blogai.
nes gym'as tai ne bodybuildingas.
bet kai zmogus taip sako, tai matosi, kad gyme nebuves.

imk bet koki gyma' - gal tik koks 10-as ar 20-as asmuo bus bodybuilderis - kiti sportuoja del sveikatos, kuno formu.

VNO