Tema: Re: VNO apie takeli
Autorius: Dex
Data: 2009-07-11 18:09:22
Abejoju, kad nesi jo mates :)

RS wrote:
> [...]

patikslininu - ta raumenu dalis veikia, bet n kartu silpniau, nei
neturaliai begant, kai savo mase reikia permesti 1 m i prieki.

> Zdraste.. jei jau takelis bega, tai tam, kad "nenubegti" kartu su juo :) ,
> tu pats begi tuo takeliu, tik tavo padetis to aparato atzvilgiu nekinta, bet
> takelio dangos atzvilgiu tu naturaliai begi, su visom begimo pasekmem:
> atsispyrimas, kuno pernesimas (takelio dangos atzvilgiu).

Ne, kuno tu nepernesi. Tu tipo begi :) kuro pernesti nereikia, nes
takelis pats pavaziuoja atgal.Tau tereikia imituoti begima. Cia kaip
dainavimas ziopciojant (fonograma) - eGzpertas is karto atskirs :)

  > Na taip, juokinga... o jei ne pigus, ne kinietiskas, o su komfortu,
> amortizacijom, pvz. toks:
> http://pigu.lt/sportas_laisvalaikis_turizmas/treniruokliai/begimo_takeliai/begimo_takelis_marathon_hs?id=146226 ,
> ar toks tau tiktu?

Neturejau omeny konkreciai kinietisku takeliu. Apskritai visokios
paddelkos yra blogis :) tame tarpe ir begimo imitatoriai.

> Cia jau kita tema, bet juk visas tas profesionalus sportas kazkoks
> "netikras", labai vienpusis ir labai nesveikas, tiesa?

kad visas profesionalus sportas kazkoks "netikras" - cia jau kita tema.
Kiekvienas sportas gali buti profesionalus ir ne, ziurint kaip juo
uzsiimsi. Cia as i eile lygiagretinau aktyvaus sporto sakas.