Tema: Re: VNO apie takeli
Autorius: PostInfarktas
Data: 2009-07-13 13:05:34
Leisk papriestarauti tavo teiginiams

"Dex" <virginilijus@_one_.lt> wrote in message
news:h399nf$j6q$1@trimpas.omnitel.net...
> Labas,
>
> del begimo takeliu sporto salese.
>
> +
>
> 1. Viskas vienoje vietoje
> 2. Kardio pratimams atlikineti, tai visai tinkamas aparatas.

Dar pliusai: gali reguliuoti begimo greiti, nusistatyti ikalnes dydi,
daugmaz zinai nubegta atstuma. Rasau "daugmaz", nes teko pajusti skirtuma
tarp konkreciu takeliu. Nors gal truputi skiriasi takeliu guma. Ziurek, ant
vieno kojos maloniai deliojasi, o ant kito vargsta.

> Bet jei kalbant apie begima, tai begti takeliu, tam, kad begti tai yra
> tikra pornografija. Begti reikia gyvai. Begimas takeliu tai kaip seksas su
> prezervatyvu, beje, dar ir su neigiamom pasekmem.
>
> 1. Nedirba dalis raumenu, kurie dirba is tikro begant. Realiai tu ne begi,
> o sokineji vietoj. Takelis bega uz tave. Neveikia ta raumenu dalis, kuri
> atsakinga uz atsispyrima ir kuno pernesima i kita vieta. Realiai vyksta
> tik maskatavimas kojomis, kad takelis nenunestu taves ant zemes.

Galiu tvirtai pasakyti, kad disba VISI tie patys raumenys, kaip naturaliai
begant lygia tiesia trasa. Savo pirmajam maratonui pasiruosiau begdamas TIK
ant takelio. Nebuvau nubeges nei metro lauke, neskaitant puses maratono
begimo pries metus.

> 2. Buvo mineta pries tai kazkurioj diskusijoj - sanariu gadinimas. Kadangi
> tu sokineji vietoj, sanariams tai kaip kauksejimas plaktuku. Gaunamos
> dideles apkrovos, kurios nesusidaro normalaus begimo metu. T.y. tau tada
> reikia tureti labai gera avalyne gerai sugeriancia smugius. Jau pigus
> kedukai is gariunu gali ir nesueiti.

Gariuniniai kedai nesueis ir begant lauke, na nebent naturaliu gruntu lauko
ar misko keliukais. Asfaltui ar saligatviams reikalinga tikra begimo
avalyne, ypac jei svoris didesnis negu kalakuto.