Tema: Re: VNO apie takeli
Autorius: Dex
Data: 2009-07-13 12:54:34
> sukurei cia mita apie begima ir pagrindine kuno funkcija ir nezinau kaip ja paaiskinti :D

Kokia dar pagrindine kuno funkcija? Atsiciuchink

> :) wow.
> gal tu paimk koki raumenu paveiksliuka ir parodyk kurie raumenys nedirba.

Sutinku, netiksliai suformuluota. Dalis raumenu dirba gerokai maziau,
nei dirbtu realiai begant. Apie mano patirti prasyciau patyleti, nes esu
daug begiojes is gyvai ir ant takeliu.

> del sanariu sutinku, todel pakanka ir greito ejimo.

Galu gale. Cia vienas is banginiu mano sito posto.

> "naturalistas" - kas cia toks?
> cia is serijos "burbulinis vanduo"
> kelia juoka, nes nesupranti?
> cia jau rimciau - verta tau susimastyti, kodel del nezinojimo pradedi juoktis.

cia lyrika :)

> o kas sneka apie bodybuildinga?
> tu sieji stangine su juo?
> VarKselis :)
> nesiseka dar sugalvoti kam  yra stangine?

Tai as cia kulturizma siaip irozinavau. O stangine kitiems reikalams
labai tinkama. Pats beje ir rasiau, kad normalliu sporto saku atstovai
lanksosi gym'uose, kad galetu dirbti su padidintom apkrovom, kurios
realiai ne visad pasitaiko

Taip, as gym'us is dalies sieju su bodybuildingu. Butent ta dalis man ir
kliuna ;) Visa kita kaip ir ok.