Tema: Re: VNO apie takeli
Autorius: VNO
Data: 2009-07-13 12:40:01
> Bet jei kalbant apie begima, tai begti takeliu, tam, kad begti tai yra
> tikra pornografija. Begti reikia gyvai. Begimas takeliu tai kaip seksas
> su prezervatyvu, beje, dar ir su neigiamom pasekmem.

nu ir kas gi tas begimas?
kardio gauni, rebalus gali deginti arba tam tikrus taumenis treniuoti.
kaas dar? "plauciu "plovimo" treniruote"?

sukurei cia mita apie begima ir pagrindine kuno funkcija ir nezinau kaip ja paaiskinti :D

> 1. Nedirba dalis raumenu, kurie dirba is tikro begant. Realiai tu ne
> begi, o sokineji vietoj. Takelis bega uz tave. Neveikia ta raumenu
> dalis, kuri atsakinga uz atsispyrima ir kuno pernesima i kita vieta.
> Realiai vyksta tik maskatavimas kojomis, kad takelis nenunestu taves ant
> zemes.

:) wow.
gal tu paimk koki raumenu paveiksliuka ir parodyk kurie raumenys nedirba.

> 2. Buvo mineta pries tai kazkurioj diskusijoj - sanariu gadinimas.
> Kadangi tu sokineji vietoj, sanariams tai kaip kauksejimas plaktuku.
> Gaunamos dideles apkrovos, kurios nesusidaro normalaus begimo metu. T.y.
> tau tada reikia tureti labai gera avalyne gerai sugeriancia smugius. Jau
> pigus kedukai is gariunu gali ir nesueiti.

del sanariu sutinku, todel pakanka ir greito ejimo.

> Vien zo, kadangi as esu naturalistas, ir mane nervina visokios pigios
> kinietiskos padjobkes, taip pat ir toks irengimas, ant kurio zmones tipo
> "bega" - man irgi kelia juoka.

"naturalistas" - kas cia toks?
cia is serijos "burbulinis vanduo"
kelia juoka, nes nesupranti?
cia jau rimciau - verta tau susimastyti, kodel del nezinojimo pradedi juoktis.

> Na ir siaip, bodybuilding'as tai tokia savotiska sporto kryptis. Lyg ir
> atitinka sporta visom prasmem, bet netikra viskas ten. Kitu sporto saku
> atstovai lankosi salese, kad papildomai padirbetu su svoriais, bet tai
> kaip papildas prie kitu uzsiemimu.

o kas sneka apie bodybuildinga?
tu sieji stangine su juo?
VarKselis :)
nesiseka dar sugalvoti kam  yra stangine?

> Yra labai daug diskusiju apie kulturizmo menama zala, nenoriu cia
> plestis, bet net ir paprasciausiai galiu pasakyt, ten neisjudesi taip,
> kaip judetum kitur. Gaunasi sportas sirdziai (ne meiles, o darbo prasme)

:DDDDD
gerai varai.
kaip prf. bodybuilderis :)

VNO