Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Neble
Data: 2009-05-29 12:27:36
... kad islaikyti esama busena (pasiaiskinsiu kol nenugrybavot visiskai)
tas kuris yra sportaves, turbut, bet kuri sporta, sutiks, kad savo
pikinej busenoj isbuti yra zveriskai sunku juo labiau joje ilgai ir
neisbunama. Kad joje isbuti reikalingos dar didesnes pastangos nei ta
busena pasiekti tiek mitybos rezimo tiek treniruociu tiek mitybos
papildymo ir poilsio prasme. O toliau yra daromi kruvio deloadinimai,
periodizacija (jegai) kulturistai daro jegos, mases, ryskinimo ciklus.
Apie nesportavima kalba neina. Jei zmogus nori laikyti save kazkiek
sportininku/atletu, jis palaiko kazkokia sau uzsibrezta forma, arba jos
siekia.
Taip, man jegos treniruotes yra narkotikas kaip ir tarkim akvariumistika
.. Ir nieko blogo nematau , kad ir po nevisai vykusios treniruotes
isgerti baltymini kokteiliuka :) (koks jo poreikis turbut irgi savo
pamastymu turesit :))))