Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Reaver
Data: 2009-05-28 23:13:03
Taip, paprastai tariant - miegot turi eit alkanas (skrandis turi but tuscias
ir turi noret valgyt). Tiesiog isgerk arbatos pries miega ir tiek. Kai taip
velai sportuoji ir gryzti velai, tai gryzus jokio maisto, apart obuolio
(vieno :-) ) arba arbatos, kitaip rezultato nebus. Neistveri - eik anksciau
miegot. :-) Ir uzsizegnok, kad ribot maista turesi amzinai, o ne kol numesi,
kitaip nera prasmes mest.

Esu numetes 41 kg ir svoris laikosi. :-)

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> wrote in message
> kiek teko skaityt nevalgymas po x valandos yra labiau bobuchiu ishmyslas
> nei normali praktika. nes stipriai skiriasi zhmoniu rezhimai, jei ash einu
> migt 1rma, 2tra nakties, o tu 9ta 10ta vakaro, musu nevalgyt po xx val
> skirsis kardinaliai:)
> Bet shaip, abstrahuojant shi teigini iki - neuzhkandzhiaut po vakarienes -
> imho gausim +/- teisinga varianta:)
> "Fwd" <fwd@one.lt> wrote in message

>>> Vilnius