Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Ruta
Data: 2009-05-29 08:01:21

stakka schrieb:
> koks tikslas šios diskusijos? ginčijamasi be jokių šansų, kad oponentas
> pakeis savo nuomonę :)

Diskusijos pradžia buvo, kad žmogus paklausė, kas tai per daiktas. Taigi
ir išsakėme visi savo nuomonę :)

> maisto papildus naudoja tie, kas mato tam reikalą. kiekvieno reikalas
> yra ką valgyti, ką daryti, KAM tą daryti, ir t.t. nei čia ką nors jūs
> įtikinsit galvoti kitaip apie tuos, kas valgo tuos papildus nei ką.

Nea, nemanau. Bet manau turinti teisę ir ją garsiai pareikšti, jeigu i
jau tokia. Kad žmogus, dar neturintis _jokios_ nuomonės, galbūt
pasižiūrėtų į tą dalyką ir iš tos pusės. Ir įvertinęs tai, kas JAM
svarbu, pasirenka - taip ar anaip.

> ten sakymas, kad tuos maisto papildus valgantys žmonės kaip narkomanai
> rizikuoja priklausomybe, tai čia biškį bullshit. nėra tos psichologinės
> priklausomybės, yra tiesiog įsitikinimai, kurie nuo valgomo maisto
> nepriklauso, labiau priklauso nuo aplinkinės informacijos, aplinkinių
> nuomonės. o ten sakyti jog pradėję vartoti papildus GALBŪT KADA NORS
> pradės ir tuos nevisai oficialius vartot, tai išvis absurdas.

Tai aš ir sakau. Fizinės priklausomybės - ta pačia "narkomanine" prasme
kaip ir nėra. Matau tik _psichologinės_ priklausomybės (tai ką tu vadini
aplinka ir pan.) PAVOJŲ. Važinėti mašina irgi pavojinga. Bet tikrai
savižudžiai yra ne tie, kurie iš viso mašina važinėja, o kurie šito
pavojaus nesuvokia ir į jį nekreipia dėmesio (tipo "džigitai", kuriems
nėra jokių taisyklių ir kuriems kiti eismo dalyviai - tik nemalonios
kliūtys)

  taip
> išeina, jog visi rūkantieji irgi GALBŪT KADA NORS pereis ant rimtesnių
> narkotikų, nes visgi nikotinas yra psichologinę priklausomybę kelianti
> medžiaga :)

Nea. Nikotinas kelia _fizinę_ priklausomybę, ir rūkoriams nieko daugiau
nereikia :) Jie jau nirvanoj su parasta cigarete :)))

> ir dar: nemanau, kad tie, kurie bando NUMESTI svorį, vartoja papildus.
> papildai prasideda kai norisi greitesnio raumenų augimo.

Taip turėtų būti - ta prasme, ar tokie zmonės vartoja. Ar taip yra, nežinau.