Tema: Re: Lasiniu deginimas + maistas
Autorius: Fla
Data: 2009-05-28 13:44:11
Ruta wrote:
> Matai, aš laikausi pozicijos, kad kas per daug - tai nesveika.
 > Aš gi neklausiau "kam iš viso treniruotis", o "kam trenirotis tiek, kad..."

Labai teisingai. Tik va mano poziuriu - "per daug" savoka gan slidi, o viskas nera tik juoda
ar balta. Kas vienam per daug, kitam gali atrodyti per mazai. Vieniem sportas prasideda nuo 3
kartu savaiteje, kitiem ir pasivaiksciojimas savaitgali su suniuku yra sportas. Vienam sveikas
maitinimasis - vista ir salotos, o kitam tiesiog mazesnis spirgiu kiekis ant kasdieniniu cepelinu :)

> Ir kai vyriškis visą savo EGO vertės pajautimą sukoncentruoja į raumenis,
> tiksliau - jų išvaizdą, tai matosi - deja, ne tik iš raumenų ;)

Ir visa tai galima nustatyti vien is to, kad zmogus perka/naudoja papildus? :)
Ar cia jau nebe apie papildus kalbam? Ne visai supratau, kas noreta pasakyti.

Tik va man kazkodel atrodo (galbut klystu), kad sioje vietoje yra sioks toks
isankstinis negatyvus nusistatymas. Kodel raumenu auginimas butinai turi sietis
su "visu savo EGO vertes pajautimu", o ne pvz. noru buti grazesniu artimam zmogui
ar tiesiog sau? Juk graziai rengiames, sukuojames, paprastai del tu paciu priezasciu?
Ar cia jau EGO? :)

Arba kodel tai negali buti tiesiog fun hobis, kaip pasto zenklu rinkimas, bowlingas,
auto-tiuningas, kompiuteriniai zaidimai, jorkshyro terjeru shukavimas / rengimas
rubeliais, ir pan.? Todel keista, kai daliai siu uzsiemimu, etikete 'enlarge your
p*nis / EGO' klijuojama kur kas dazniau, nei kitiems ;)

Aisku yra zmoniu kategorija, kuri is bet kokio uzsiemimo bandys "pajausti bei kitiems
parodyti savo verte", bet cia jau manau atskira tema/diagnoze, ir vargu ar dauguma ju
bega kilnoti svoriu :) Yra ir lengvesniu budu "pasirodyti sau/kitiems" :)

Galu gale kodel i papildu pirkima/naudojima neziureti kaip i lengvesnio kelio
ieskojima, taip paliekant daugiau laiko kitiems "tauresniems" [:)] uzsiemimams?
Arba kaip i laikina pagalbine priemone, skirta priaugti tam tikrai, norimai
raumenu masei, kad alkunes nebebutu storiausia rankos vieta? :)

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)