Tema: Re: Maisto priedai & konservantai aka E
Autorius: Kestas
Data: 2010-08-02 14:41:04
> Tai aishku, kad ne apie "cukru, druska ar alkoholi" shneki. Tachiau klausimas, kas labiau kenkia.
> Cukrus gali sukelti diabeta, druskos gali sukelti infarkta, jos negalima vartoti jei yra padidejas spaudimas, alkoholis didelemis dozemis turi smarku neigiama poveiki kepenims.
> Tai kuo jie geresni uzh kitus konservantus? Nematau, kad sakytum "nevartoju druskos, cukraus ir alkoholio", o tik "vengiu benzoato".

apie tai ir rasiau savo posto pabaigoje ;) tai, jog esi rizikos grupeje, nereiskia, kad papildoma rizika tampa priimtina, nors paklausius rukaliu, alaus megeju, blogai besimaitinanciu ir pan. atrodo atvirksciai - jeigu jau darai viena, tai daryti kita yra nieko tokio, nes rizika neakumuliuojasi. bet juk tai absurdas - rizika sekmingai akumuliuojasi. kam man to reikia? :)
be to, konservantai nepakeicia cukraus ar druskos skonio prasme, jie ne tam dedami, taip kad tavo atsakymas is viso silpnas ir gana ne i tema..