Tema: Re: Maisto priedai & konservantai aka E
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-08-02 13:54:29
tai vat apie ka ash ir kalbu - taip deshrose yra mononatrio gliutamato, tam _KAD_SUINTENSYVINT_PRIESKONIUS_ o ne kad meshla paverst maistu. taip, tai "apgavyste", tai smegenu apgaudinejimas. Taip, taip taip prastus ir ishsikvepusius prieskonius galima paverst nuostabaus skonio ir kvapo - bet ne apsibarstyt stala ir grauzht ji...
Bet hell, zhmogus pora metu dirbo "maisto" (nezhinau ka reishkia tos jo kabutes) pramonej, matyt jis zhino daugiau...
"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message news:i367n2$6oc$1@trimpas.omnitel.net...
http://vz.lt/4/straipsnis/2009/03/30/E621__gardumo_esencija_ar_baltoji_mirtis?RubricID=00000000-525f-44f8-aff5-1e0e7a73056f

tai va gi giedriusv dare, tiktai ne akla testa ;)