Tema: Re: Maisto priedai & konservantai aka E
Autorius: Dream-Colored Bunny
Data: 2010-07-30 09:23:23
Tai aishku, kad ne apie "cukru, druska ar alkoholi" shneki. Tachiau klausimas, kas labiau kenkia.
Cukrus gali sukelti diabeta, druskos gali sukelti infarkta, jos negalima vartoti jei yra padidejas spaudimas, alkoholis didelemis dozemis turi smarku neigiama poveiki kepenims.
Tai kuo jie geresni uzh kitus konservantus? Nematau, kad sakytum "nevartoju druskos, cukraus ir alkoholio", o tik "vengiu benzoato".

"desroje juk druskos nestinga, bet desru be natrio benzoato (ar ko nors analogisko) maksimose elementariai nera arba ju ten nykstamai maza dalis. taip tikrai nebuvo visada, patikek, nors desros juk nera kazkoks naujas kulinarinis atradimas.."
O chia tai tikrai ishvedzhiojimai.

--

=^_^=
.