Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: larva
Data: 2017-07-31 15:50:36
jei jau tavo dieda ish ppsh i nugara susaude ir neprashove fufaikes, tai nenustebsiu, kad dantu lupimas vokietei is burnos tebuvo koks menkas kabinejimasis, o gal ir suvisai jo nebuvo, viso labo tavo diedo pagyruniskas budas. Doshel to berlina, obratno i beveik suspejau i Tokija.

Tomas wrote:

> Gal ne visus, bet ta vokiete nuo ruskio tai tiksliai.

> O ruskiams esu dekingas uzh tai, kad judu uzhaugino, dvi gamtos ishdaigas.

>>> isgelbejo. Jie nedekingas tai ir sakyk-nesu dekingas, pofik man tai, kad

>>> news:olifrc$qjt$1@trimpas.omnitel.net...