Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-25 22:18:20
Beje, mano diedukas visus tuos paminklus bei tarybinius apdovanojimus (iskaitant jubiliejinius turejo keliolika) vertino skeptishkai ir su pashaipa, nors nuejo iki Berlyno. Gelbedamas tavo bolshevikeli dieduka nuo peciaus.
Tai ko tu cia taip susirupinai, jeigu zhmogui - tiesioginiam tos pagarbos objektui, tie tavo paminklai yra pochui?