Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: Audrys
Data: 2017-07-25 22:29:15
tuoj suzinosim, kad diedukas buvo ir komuniaga :D

ir dafaj neskaityt jubiliejiniu apdovanojimu.

"Tomas"  wrote in message news:ol85hs$k8m$1@trimpas.omnitel.net...

Beje, mano diedukas visus tuos paminklus bei tarybinius apdovanojimus
(iskaitant jubiliejinius turejo keliolika) vertino skeptishkai ir su
pashaipa, nors nuejo iki Berlyno. Gelbedamas tavo bolshevikeli dieduka nuo
peciaus.
Tai ko tu cia taip susirupinai, jeigu zhmogui - tiesioginiam tos pagarbos
objektui, tie tavo paminklai yra pochui?