Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: Audrys
Data: 2017-07-30 23:26:34
atejo laikas axujitelnom istorijom, kaip tomo diedukas visus gelbejo.

"Tomas"  wrote in message news:olldcr$rf3$1@trimpas.omnitel.net...

Esu dekingas savo diedukui, o jis - lietuvis. Gelbejo ruskius, prie peciaus
eilej stovincius, berlyna jeme. Po to buvo vezhamas link japonijos, bet aciu
dievui usa suskubo su savo atominem bombikem, nedavazhiavo diedukas. O
ruskiams uzh ka but dekingui?Diedukas beje dar ir senyva vokiete apgyne nuo
ruskio kazkur rytu vokietijoj, kai tas replem bande jai auksini danti
ishlupti, tipo karo trofeju. Gavo papliupa ish PPSh i nugara, ruskio laimei
shpagino automatas shimtasiule nelabai paima.