Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: Gintas
Data: 2017-07-26 01:10:56
Durniau-gi klausimas buvo apie tai, ar dekingas esi rusu armijai, kad jos kariai, aukodami gyvybes, tamstos prosenelius nuo sukurenimo krosnyje isgelbejo. Jie nedekingasžtai ir sakyk-nesu degingas, pofik man tai, kad jie zmones kureno.

Jeigu dabar  esi piktas uz vienus ar kitus velesnius ruskiu poelgius, tai nenubraukia to, kad jie savo gyvybiu kaina okupantus vokiecius, nuo zmoniu kurenimo atitrauke. Nors gal tau patiko, kad vokieciai Lietuvos piliecius i krosnis siunte?

Isties panasus i Juoza K :)))))))))))))))