Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: vatnykologas
Data: 2017-07-25 23:52:38
"Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message
news:ol7hc0$3no$1@trimpas.omnitel.net...
> Klausiu paprastai: ar esi dekingas rusams, kad okupantus vokiecius is
> Lietuvos isgrudo? Reikejo Lietuva vaduot nuo okupantu vokieciu ruskiams ar
> nereikejo, anot taves? Gal visai neblogi buvo tie okupantai? Tik tada
> neaisku, uz ka moteriai ta medali dave, jeigu imsi girti vokieciu
> okupacija.

klausiu taves paprastai, ar esi dekingas pyderastui, kuris tave pasigaves
maza ispiso, ir taip apsaugojo nuo mirties nes kaip tik ta vakara dege tavo
namai

atsakyk: taip, esu dekingas, ir dabar pritariu visiems pyderastams kurie
kazka pisa, nes gal but taip apsaugo nuo galimai namuose vykstancio gaisro

ok gal sitas kiek per ziaurus. tavo namuose yra tarakonu su kuriais niekaip
nesusitvarkai. ateina isvaduotojas ir numeta bomba nafig ant tavo namu, ir
ka tu sau manai? tarakonu kaip nebuta. ar esi dekingas isvaduotojui uz
tarakonu isnaikinima?

manau sunku rasti siame pasaulyje rasti dekingesni zmogu uz gyntasa

o as tai gal kaip nors jau geriau su tais tarakonais buciau pagyvenes.. gal
ziurek ir sprendimas koks atsirastu