Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: Gediminas
Data: 2017-07-26 17:46:43
Mano prosenelis mire nuo plauciu uzdegimo ir paliko prosenele su 3
vaikais. Vasara ukyje darbu daug - prosenele pasikviete pusbroli padeti.
Kazkas iskunde - uzrode. To pasekoje "gelbetojai" kankino prosenele IX
forte bandydami issiaiskint kas tas pusbrolis. Sutraiske abi plastkas ir
pasiunte i sibiro sanatorija pailset, kartu su 3 vaikais. Kadangi
pirstai gijo savaime, tai iki gyvenimo galo pati net sauksto negalejo
nulaikyti, buvo maitinama vaiku. Kadangi i sanatorija atvaziavo vasaros
viduryje, maisto uzsiauginti ziemai nebespejo. Teko badauti. Atrado, kad
vietinese arklidese arklius seria avizoms, kuriu jie pilnai
nesuvirskina. Issiplaudavo tas avizas is arkliu ismatu ir valgydavo.
Visgi geriau nei badas.

Ir tarp kitko, mano dede gime traukiny, pakeliui i sibira. Kazkaip
nerode gyvybes zenklu. Buvo nuspresta mest per borta. Buk tai negyvas
gal. Bet atidarius duris staiga sucype. Pasiseke - liko gyvas.

Tik dvi istorijos apie "gelbetojus". Sprink Gintuk. Tuoj is taves
paminkla padarysim.