Tema: Re: Is kur as semiuosi istorijos
Autorius: Audrys
Data: 2017-07-25 22:40:59
tai ne nuo kiekvienos okupacijos reikia gint tevyne? jei slapdesres daug  -
tai viskas ok.

"Tomas"  wrote in message news:ol86mn$lbh$1@trimpas.omnitel.net...

Nebuvo nei komuniaga, nei prijauciantis. Ir prie vokiecio gyveno puikiai -
dirbo megstama darba, gerai uzhdirbdavo. Iki pat 1944 vasaros. Jam
asmenishkai visai jokio poreikio nebuvo eit gint Lietuva nuo vokieciu
okupacijos