Tema: Re: Striboku ir panasiai bylos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-06-14 13:10:43
Tai vokieciai 1985-1990 metais gyveno daug geriau uz mus todel, kad mes
labiau nukenteojome per WWII?

"Audrys"  wrote in message news:ohqu8i$sbe$1@trimpas.omnitel.net...

Vel viskas apie slapdesre ......

Nenori prisimint marshalo plano, tsrs teritorijos nusiaubimo lygio?
gyventoju praradimo lygio? Isvis reikejo turbut visus vokiecius suvaryt
atstatinet ka sugriove.
O del laimejimo - tai laimejimas, kad gyvena isvis, o neiskeliavo dumais per
krosni.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Taip, reiktu lyginti bendra pragyvenimo lygi, su kitomis salimis. Ir kai
paziuri,kaip gyveno Lietuva, kuri CCCP skaitesi vos ne valstybes vitrina,
palyginus su kokia kara pralaimejusia Vokietija, pasidaro neaisku - o kas
visgi pralaimejo.

"Audrys"  wrote in message news:ohqn5h$lje$1@trimpas.omnitel.net...

tai tu nelygink pramoniniu prekiu kainu dabar ir pries 40 metu.

"Tomas"  wrote in message news:ohppjr$tu9$1@trimpas.omnitel.net...

Beje aciu, patvirtinai mano itarimus del tavo lyties su tuo yksu.
O jei jau lygini, lygink analogishkas prekes, kiek turguj tarybiniais
laikais kainavo MB geliko padanga? Ir kiek zhigulio padangu galima nupirkti
dabar uzh vidutini atlyginima? Bondas ir tada, ir dabar yra Bondas, uzh vid
alga kaip nevartyk - tada buvo galima nupirkt 20 pakeliu, dabar - 300. O
prima tai nuo kenkeju neblogai padeda.

"Audrys" <kokskienoreikalaskokiadeze@takas.lt> wrote in message
> tai palygink kiek dabar x6'am padangos kainuotu pagal minimalia alga.
> ir bond buvo vietinies cigaretes? brangiausias "kosmosas" 51kap., ir
> kruvele
> pigesniu variantu iki primos be filtro uz 10 kap. Kiek dabar cigaretes? Ir
> vis dar 2-3 kartus pigesnes nei isvystytam kapitalizme
>
> "Tomas"  wrote in message news:ohpjc7$pbe$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Ash atsimenu - 1 padanga R13 kainuodavo 300 rub turguj (komplektas shiaip
> yra 4 vnt), Bond pakelis - 5 rub. Arba galejai paimt lyverio 100 kg, pagal
> [...]
>>> ar