Tema: Re: Striboku ir panasiai bylos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-14 11:58:49
jo, nuskrist akcijine kaina ...... o pragyvent ten?

beje, reiketu neumirst ir kaip atrode/o skrydis ne su pigiu skrydziu
kompanija ..... palygint bagazo dydi, maitinima, tarpus tarp kedziu ....

"Tomas"  wrote in message news:ohqrat$pk4$1@trimpas.omnitel.net...

Galim ir ne akcijines kainas palygint. Jis cia niekingus 122 rub minejo, uzh
ta suma kolchoznikas turejo 2 men. su kapliu mojuoti nuo ryto iki vakaro. Ir
nieks jo neleistu nei i Londona, nei i Milana. Dabar tas pats buves
kolchoznikas jei turi vidutine lietuvishka alga, gali sau leist belenkur
nuskrist, na i pietu pusrutulio valstybes tik gal reiketu pataupyt.