Tema: Re: Striboku ir panasiai bylos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-06-13 14:02:28
Neteisus tu. Zude ne uz formalias pareigas. Buvo daug tokiu, kurie dirbo
panasiose pareigose ir drasiai naktimis is vieno kaimo į kita vazinejo. O
galejo ir siuvejas nukenteti, jei durnas buvo.

"Tomas"  wrote in message news:ohogdg$ogk$1@trimpas.omnitel.net...

Nei sajungininkams priklauso rudaja laizhyt, nei tu, meiluti, mano pareigas
zhinai :)
Tuo tarpu Petkeviciaus binare zhmurkiu pareigos aishkiai juodu ant balto
surashytos - laizhymas okupantui.