Tema: Re: Striboku ir panasiai bylos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-14 12:52:37
an2 i chabarovska? isipilk sviezio myzalo i galva i smegenu bakeli.

beje, cia ne kurie pazenge klumpetieji ta an-2 nusipirke skraidino i
klestincia aukstai technologine tevyne ....... tai pakartojo dariaus/gireno
zygdarbi  - tik 10 kart trumpesniu atstumu.
"Tomas"  wrote in message news:ohqu73$s97$1@trimpas.omnitel.net...

O kaip pragyvent skrendant uzh 122 rub. i Chabarovska?
Prisimeni, kaip atrode tarybiniais laikais "pigiu skrydziu kompanija"? Ash
prisimenu, An2 kukuruznikas. Ir maitinima prisimenu, ne tai kad kukuruznike,
bet aplamai tarybu sajungoj. Ypac rusijoj, neishblestantys ispudziai.