Tema: Re: Striboku ir panasiai bylos
Autorius: Bone Daddy <
Data: 2017-06-13 19:16:45
tavo atsakymas yra tipinis putinoidų vatinukų. Toks standartas. Ne vienas aš
tai pastebiu.
Kai neturi ką atsakyt į temą, puola koliotis.
Prie ko čia aš, kai kalba eina apie Stalino sušaudytus jo tovariščius.

"rimv"  wrote in message news:ohp2ll$8t1$9@trimpas.omnitel.net...

tai tu atsakyk. Is kur toks pasitikejimas savimi, kad dristum teigti 'Jie
iki šiol niekuo nepasikeitė'. Su savo kavensku kaimynu nesugebi sugyventi?