Tema: Re: Striboku ir panasiai bylos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-14 09:57:14
Que?????????
Labai jau stengies uztemt gandona ...... bet ir tas ne toks tamprus.

Kas nebuvo imanoma? partijos opozicijoj? prie ko cia darbo pasirinkimas?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Ne, cia tik pavyzdys. Ir taip - laisvai uzsiimti tuo, kuo norejai negali.
Pavyzdziui as siandien visa diena dirbsiu prie sutarties su savivaldybe,
kurios politikai man nepatinka, mano megstamos partijos ten yra opozicijoje.
Ir visi tai zino. Prie sovietu tai buvo imanoma? O jei ne - ar tai ne
ribojimas?

"Audrys"  wrote in message news:ohpio5$ols$1@trimpas.omnitel.net...

galas standartinis: happy end'as, kas noreta pasakyt x parishi, ankstesne
seka nutrinta - irgi x parishi.
Tai cia kaip suprantu irodymai kad darbo vietos ir profesijos tsrs pasirinkt
negalejai ..... o klebona irgi partija paskyre?