Tema: Re: Striboku ir panasiai bylos
Autorius: Audrys
Data: 2017-06-13 21:53:56
As sakiau? Vel fantazuoji .....
Tau neatrodo, kad viesas tokiu prielaidu darymas uztikrintu tonu ...chm chm
truputi nelygis?

"Linas Petkevičius"  wrote in message

As nefantazuoju, tik darau prielaidas. Pats gi sakei, kad ne lietuvis. Jei
as tau durnas, ok - gali nediskutuoti.

"Audrys"  wrote in message news:ohp4e4$cdq$1@trimpas.omnitel.net...

O yes! Petka irgi pradejo fantazuoti apie mano biografija :D Pavaryk dar.
Kuo toliau tuo durnaiu tu atrodai ......

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Audrys, kiek suprantu ne lietuvis. Tai jei ir negyvenes cia, jam gali buti
sunku suprasti vietines realijas.

"vatos gaminiu ekspertas"  wrote in message

siaip tai ganetinai stebini kad nepailsti meginant susisneket su durnium,
atkaklios, bet bergzdzios (deja) pastangos. na bet aisku bent siek tiek
viesai pagaidini (gaidys grazus gyvunas)

viskas kas cia vyksta, yra puikiausias irodymas, kad net jei jam ir trusikus
numautum, bei parodytum ten esanti suda, jis vistiek megintu kazka vaflinti
apie tai, kodel tai ne jo darbas (ateiviai tarkim)

audrysasu ir gyntasu logika tokia, kartoti kelias nesamones (bet tu vis tiek
pirk drambli, a?) ciklu, o kai galu gale kazkaip priremi, tai buni arba
pasiustas n... arba uzblokuojamas :))