Tema: Re: JAV Lietuvoje patyliukais dislokavo speciali??jsias paj?gas
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-06 23:43:27
Na, pasirodo, kad referendumo del Lietuvos zemes pardavimo uzsienieciams rengt negalima. Tauta negali isreiksti savo valios referendumu? Ir kame cia gincas?

Del baziu. Aiskiai pasakyta, kad amerikietisku baziu lietuviai nekontroliuos. Lietuvius amerikieciai nesivargins netgi informuoti, kada iskrenda i Lietuvos erdve ar iplaukia i teritorinius vandenis. Vyriausios Kariuomenes Vades sutikimu tai truks maziausiai 10m.  Ar yra garantija, kad po dar po 10m jinai nebus isvadinta antruoju Vitkausku?

Nenagrineju-gerai tai ar blogai, kad amerikieciai Lietuvoje tures karine baze. Bet kaip lietuvi, mane gasdina, kad nebesugeba politikai suvokti vieno paprasto,  lietuvisko sakinio LR Konstitucijoje. Keli zodziai jame, o suvokia juos visi skirtingai. Kas per stebuklai?