Tema: Re: JAV Lietuvoje patyliukais dislokavo speciali??jsias paj?gas
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-06 14:32:10
Tai skirtumu tarp sajungu yra. Taciau ir panasumu nemaza :)  Vienas ju-deklaruojamas Lietuvos suverinitetas, taciau priduriama, kad sajungos istatymai virsesni nei Lietuvos :)

Gediminas  dar vieno skirtumo nenurodė:

Ruskiai Lietuvai Vilniu is lenku atkovojo, o is vokieciu Klaipedos krasta ateme, tuo tarpu  ES-jokiu zemiu Lietuvos naudai  nei dovanojo, nei iskovojo, nei ateme :)