Tema: Re: Re:JAV Lietuvoje patyliukais dislokavo speciali?sias paj?gas
Autorius: Gadaminas
Data: 2017-01-05 08:40:32
slepti tai reikia rasiejoj... S.korejoj visi balsuoja 100 proc, rusijoj
89... tai skirtumas nedidelis:) Sovietijoje buvo 99,6, Palygink su musu
rinkimu rezultatais dabar... :) Turi palyginimui instrumenta? :)

"Anastasija" <as@bukowski.eu> parašė naujienų
pranešime:o4jc1j$hav$3@trimpas.omnitel.net...