Tema: Re: JAV Lietuvoje patyliukais dislokavo speciali??jsias paj?gas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-01-06 16:29:53

"Audrys"  wrote in message news:o4o9as$i3v$1@trimpas.omnitel.net...

>spalvotam taurui paskyros reikejo? nenusisneki?

Nenusisneku. Jau nekalbant, apie "pajokus", kuriuos gaudavo ne visi, o
partiniai gaudavo geresnius.

>nebuvo mano aplinkoj partiniu ir nesijautem nukenteje.

Taip, ir mano rate tokiu daug - jiems nereikejo buti partiniu, kad dirbti
savo darba.

>ir kodel taikai lygint krastutinumus - partinius vs "kakmikadzes"? dauguma
>buvo tiesiog nepartiniai ir tiek.

Lyginu todel, kad pasiekus tam tikra lygi, bandymas nebuti partiniu
suzlugdytu tai, ko zmogus sieke daugeli metu ir pridarytu bedu jo seimai.
Nors taip - kamikadzei geriau, jo giminems tai joks minusas.