Tema: Re: JAV Lietuvoje patyliukais dislokavo speciali??jsias paj?gas
Autorius: Gintas
Data: 2017-01-06 23:30:48
Smetonos laikais, Prancuzijoje dviraciu irgi pilna buvo. Karaliaus Mindaugo laikais, uz gelezines uzdangos, vokieciu riteriai geresniais sarvais puikuodavosi, nei Zemaitijos bajorai . Nu ir? Ka kaltinam? A. Smetona?  Laikmeti?

Kokius cia pezalus rasinejat? Taigi nenutrukstamai vyksta progresas. Atsiranda daug visko naujo, ko anksciau nebuvo. Jeigu kurioje nors valstybeje koks technikos stebuklas atsiranda aksciau nei pas mus-deretu klaust saves, kodel mes nesugebejome to sugalvot, organizuot  ir pagamint dar anksciau.

Kai tik paklausiu ka gaminam-pradedat saukti: lipdukas nieko nereiskia!  Nueini i building grupsa: ziuri iesko skalbiankes su uzrasu "made in Germany"  :)