Tema: Re: JAV Lietuvoje patyliukais dislokavo speciali??jsias paj?gas
Autorius: Gediminas
Data: 2017-01-06 11:25:56
Saunuolis, kad tiek panasumu radai tarp ES ir SSSR. Bet jei jau lyginti,
tai paieskom ir skirtumu. As tiek randu:

- Ar buvo klausta pilieciu nuomone? ES - taip, SSSR - ne.
- Ar sajunga pries stojima kuo nors grasino. ES - ne, SSSR - taip
(grasioji nota reikalaujanti isileisti raudonaja armija)
- Ar sajunga treme, kitaip susidorojo su nepritarianciais pilieciais.
Vienzo genocidas buvo? ES - ne, SSSR - taip.
- Partizaninis judejimas priesinantis sajungai. ES - ne, SSSR - taip.
Pasipriesinimas siaip is gero gyvenimo nekyla.
- Zodzio laisve yra? ES - taip, SSSR - ne.
- Ar yra spaudimas tureti konkrecias politines paziuras? ES - ne, SSSR
taip. Jei norejai kazkur istot, gera darba gaut turjai priklausyt
partijai. Tai vienai vieninteliai partijai.
- Galimybes keliaut po pasauli. ES reik tik pinigu, SSSR ner garantiju,
kad isleis, o jei pasiseks tai tik su palyda.
- Na ir man tai tokie labai patinka, kaip apribojimai kokio dydzio nama
gali pasistatyti, kiek zemes turet, kiek karviu laikyti, darzoviu
uzsiaugint, kiek automobiliu turet. Nors del auto tokios problemos
nebuvo, visi puikiai zinojo, kad paskyrimas ant auto tik vienas per
gyvenima.

Kuri nors fakta paneigt gali? O pritart? Nzn kaip tau, bet sie skirtumai
man daug svarbesni nei antroji kalba parasyta ant paso. Ar kazkur
poligone begiojantys svetimos salies kareiviai.