Tema: Re: JAV Lietuvoje patyliukais dislokavo speciali??jsias paj?gas
Autorius: Audrys
Data: 2017-01-06 19:29:28
buvo tu spalvotu teliku ir taip, ir nusipirkom be paskyros. kaip ir visa
kita. talonus tokiem daiktams prisimenu jau tik pries pat tsrs gala.

gal tu kgb tarnavai, kad "pajokus" (pajka - periodinis ir daznas davinys)
gavai, bet prisimenu tik retus naujametinius paketus - tipo saldainiai,
mandarinai ........
kazkaip susipirkdavom ir taip - aisku, tam reikejo, kad butu kazkas kas gali
pavaiksciot po parduotuves darbo metu. Tuo poziuriu buvom neteisingi -
senele gyveno mieste, o ne kaip daugumos kaime (bet tie kitus privalumus
turejo).

"Linas Petkevičius"  wrote in message

"Audrys"  wrote in message news:o4o9as$i3v$1@trimpas.omnitel.net...

>spalvotam taurui paskyros reikejo? nenusisneki?

Nenusisneku. Jau nekalbant, apie "pajokus", kuriuos gaudavo ne visi, o
partiniai gaudavo geresnius.

>nebuvo mano aplinkoj partiniu ir nesijautem nukenteje.

Taip, ir mano rate tokiu daug - jiems nereikejo buti partiniu, kad dirbti
savo darba.

>ir kodel taikai lygint krastutinumus - partinius vs "kakmikadzes"? dauguma
>buvo tiesiog nepartiniai ir tiek.

Lyginu todel, kad pasiekus tam tikra lygi, bandymas nebuti partiniu
suzlugdytu tai, ko zmogus sieke daugeli metu ir pridarytu bedu jo seimai.
Nors taip - kamikadzei geriau, jo giminems tai joks minusas.

---