Tema: Re: TRAMPAS LAIMEJO FLORIDOJE
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-13 12:05:54
kas saude? vel nuomone be faktu? kas tyliai iskirto medzius su kulkom ir
isveze - janukovicius?

"jeigu nušovė be jo žinios - tai jis nekontroliuoja situacijos ir nesugeba
užtikrinti esminiu demokratinių vertybių."
pzdc .... nobeli uz minties gelme.

"RaR"  wrote in message news:o096ou$tjc$1@trimpas.omnitel.net...

Bet faktas akivaizdus - demokratija daug geriau veikia Lietuvoje nei
veikė prie Janukovičiaus - čia protestuoja prieš valdžią ir
protestuotojų nešaudo, o ten juos šaudė ir nemažai nušovė. Jeigu nušovė
su prezidento žinia ar jo įsakymu - tai jis nusikaltėlis, jeigu nušovė