Tema: Re: TRAMPAS LAIMEJO FLORIDOJE
Autorius: RaR
Data: 2016-11-10 14:44:52
> Nusikalteliu galima paskelbt ka panorejus?

Protestuojant? Taip.

> "gyvuliniu" vagone nera gamtoje. vel propogandinis skystalas.

Taip, gamtoje jie nesiveisia. Žmonės padaro keleivinius ir kitokios
paskirties.

> pas rusus logika paprasta (ta pati kaip ir pas amerikonus) - edi is mano
> ranku uz mano pinigus - tai ir neissidirbinek.

Kartais ir taip, bet jei rusai kada ir turi atliekamo maisto, tai
dažniausiai maitina per prievartą. Lietuvių nemaitindavo ir nemaitina,
bet vis tiek užkliūname.

> galetum primint, kur dejos indenai - juos turbut rusai issaude o ne
> amerikonai.

Indėnai irgi amerikonai. Rusai balti į raudonus ir atvirkščiai šaudė,
amerikonai irgi, tik seniau. Bet aš ne indėnas ir ne XVIII-XIX amžius.
Kažkaip negąsdina manęs kaubojai iš knygų. Rusas gi šalia ir tikrai nei
baltas, nei pukuotas.