Tema: Re: TRAMPAS LAIMEJO FLORIDOJE
Autorius: Rimas
Data: 2016-11-12 09:00:18
RAR, viskas bus ok su Trampu. Įsitikinęs, kad geriau nei Klinton 100%.
Klinton parduotu mus po truputi. Drysiu teigt, kad Trumpas bus naujasis
Reiganas (nebūtinai toks kokybiškas). Nebuvo pas mane interneto, kai
Reiganą išrinko ir per mažai aš apie tą laikmetį žinau, tačiau nuojauta
sako, kad tuo metų jis buvo pašiepiamas kaip aktoriūkštis. Tačiau
sovietus sugriovė. Amerika sustiprino. Ko mums reikia? Sugriauto
putinizmo ir stipresnės Amerikos. Taškas. Trumpas nesąmonių nedarys -
jau dabar matoma didžioji dalis jo komandos. Klaunų kažkaip nematyt.
Labai labai tikiuosi, kad Trumpo atėjimas sugriaus politkorektiškumą.
Baigsis smegenų vyniojimas į vatą. Ir jei žmogus durnas, taip ir sakys,
o ne "jis tiesiog kitokios nuomonės".