Tema: Re: TRAMPAS LAIMEJO FLORIDOJE
Autorius: Audrys
Data: 2016-11-10 12:33:24
Kai akivaizdu - tai argumentu nereikia. Net jei akivaizdu tik tau.
Maidana sukele putinas? Putinas maidane sokinejo? Putinas su banderom
laikste ir rekavo "maskoliaku na giliaku"?
As tai maidane maciau pvz nuland ir grauzikiene.

o ukrai broliai rusams? nesamone. Rytu - tai tie patys rusai, tai tarkim
broliai. Bet vakaru banderiniai?
Istoriskai irgi .... Neprimintum kas ten I snuki gavo prie poltavos? Svedai?
O dar svedu puseje kas gavo?

"RaR"  wrote in message news:o01dhl$4f4$1@trimpas.omnitel.net...

Tai ir rusų dabar kokių 70 proc. ukrainiečius laiko priešais, nors prieš
trejetą metų, tikriausiai, nebuvo nei procento. Propaganda savo padaro.
Kariniai veiksmai įžiebia stipria ir ilgą neapykantą. Ir akivaizdu, kad
visą tai lygioje vietoje sukūrė Putinas su savo gauja.