Tema: Re: TRAMPAS LAIMEJO FLORIDOJE
Autorius: RaR
Data: 2016-11-10 13:46:55
> "demonstravo prieš nusikaltėlį prezidento poste"
> Kur nusikaltimas, kas irode ir nuteise?

Demonstruoti galima tik prieš nuteistąjį?

> O kai lietuva pagimde "sukilima" is pasiustu kareiviu ir okupenduma
> visiskai identiska krymui - tai kaip?
> Ir vertinant kryma - tu toleruotum kaip valstybe galimybe kad vietoj
> tavo bazes ten atsiras nato baze? nereikia manyt, kad rusija ziures kaip
> jai gimdo gresmes ir klusniai murmes "tai yra demokratiska ir teisinga"....

Aš už, kad vietoje Lietuvos bazės atsirastų NATO bazė. Rusai kažkada
irgi buvo pradėję taip svarstyti.

> Gal uztenka tu pasaku apie "brolius" politikoj. Ukrai maidane pasirinko,
> kas jiems "broliai" - ir gavo ko prasesi. Nereikia tiketis, kad spjovus
> ant rusu jie tai uzmirs. Ir nereikia tiketis, kad amerikonas yra
> "brolis" kam nors isskyrus doleri.

Taip, pas rusus logika paprasta - arba draugauji tik su manimi, arba
kulką tau į galvą. Amerikonas mėgsta dolerį - ir pats juos daro, ir
kartais kitiems duoda. Pas rusą pomėgiai kitokie - badu pamarinti,
gyvuliniais vagonais į šiaurę pavėžinti, pašaudyti. Aš nesu aštrių
pojūčių mėgėjas, mane ir doleris tenkina.