Tema: Re: TRAMPAS LAIMEJO FLORIDOJE
Autorius: RaR
Data: 2016-11-10 09:46:00
Tai kad daugelio pažadų tiesiog neįmanoma įvykdyti, bet tą nori girdėti
ir už tai balsuoja rinkėjai. Niekam ne paslaptis, kad dauguma rinkėjų
turi labai ribotą supratimą apie valstybės valdymą, ekonomiką ir pan.,
bet balso teisę jie turi. Lengviausias būdas suvilioti tokius rinkėjus -
populizmas. Tai reiškia, kad populistas fiksuoja tai, ko nori toks
rinkėjas, netgi specialiai daro apklausas kad tai išsiaiškintų, o paskui
visus tuos rinkiminius šūkius surašo į savo "programą". Nori, kad
pensijas pakeltų - pakelsim. Nori kad mokesčius sumažintume -
sumažinsim. Nori skola sumažinti - sumažinsim. Nori mokytojams
atlyginimus pakelti - pakelsim, Nori vaistų kainą sumažinti -
sumažinsim. Ir t.t. Ir visiškai nesvarbu, kad visko neįmanoma padaryti
ar neaišku kaip padaryti, ar vieni punktai prieštarauja kitiems - svarbu
patekti į valdžią.